6 Mayıs 2011 Cuma

hey yıllar yenilmedim size!



birden duruyor, "yola her çıkışımda" diyor
"bir kız vardı gözleriyle beni bekleyen,
bir kız.. topsuz tüfeksiz çıkartma yapan yüreğime!
bir kız vardı tıpkı uçuçböceği, kanatlarından ürken..."


"senin yaşındayken ben de böyle kelebek gibiydim" derken buluverdim kendimi geçenlerde.. "duyan da çok yaşlı bir şey sanacak" diye karşılık verdi.. doğru, pek yaşlı sayılmam, ama yine de bazen çok yaşlanmış hissediyorum kendimi..!

yarın 1 yıl daha eklenecek yaş haneme.. ama ne yıl! hani bana sorsan şu 365 günde kaç yaş aldın diye, cevabım "1" olamaz kesinlikle!

içimdeki çocuk her şeye rağmen yaşıyor yine de, mucizevi bir şekilde.. ve hangi şarkıyı söylüyor bak dinle:

"bilmez kimse nasıl zordu gülmek zaman zaman
kolay mıydı silip atmak sanki korkuları

hey yıllar yenilmedim size
umutlarım yine aynı
sessizlik geceyi sarsa da
her gün bir yarın var ya.."


biliyorum.. yarın tam mumları üflerken, bütün bir yılın özeti geçecek zihnimden.. ve gözlerimi açtığımda yanımda olmalısın sen!

Cansu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder