21 Kasım 2010 Pazar

kul kurar kader gülermiş..


"nasıl gidiyor" diye soruyor "henüz ayrılmadık" diyorum şakayla karışık..
"o zamana kadar ayrılmazsak bakarız" şeklinde cevap veriyorum sorduğu başka bir soruya..

"ilişkiye güvensizlik" olarak nitelendiriyor durumu, oysa benim için "ölmez de sağ kalırsak" tadında bir cümle bu..

gelecekle ilgili plan yapmayı bırakalı çok oldu.. eskaza kendimi hayal kurarken filan yakalarsam da basıveriyorum suratımın ortasına yumruğu!

"henüz ayrılmadık" demek, ayrılmak istediğim anlamına gelmiyor asla! terk edilme korkusu filan da değil, bunun nedeni çok başka..

sadece hazırlıklı tutuyorum kendimi, aslında gelmesini hiç de istemediğim ama hayatın cilvesi gereği gelmesi her an imkan dahilinde olan bir sona.. ve gardımı alıyorum hayalkırıklıklarına!

size de sorarım; gelecekle ilgili kurduğunuz kaç plan gerçekleşti tamamıyla?!

"oldu" diye sevinirken hayalini kurduğunuz şey için, hiç mi aksilik çıkmadı?! yarı yolda bırakmak zorunda kalmadınız mı umutlarınızı..

peki ya siz başladı zannederken bitenler..?!

"kul kurar kader gülermiş.." tıpkı şarkının sözlerindeki gibi gerçekler!

evet hayal kurmamaya çalışıyorum artık, çünkü bir bildiğim var!

evet planlar da yapmıyorum elimden geldiğince, inanın bir bildiğim var!

ama evet aynı zamanda anı doyasıya yaşamaya çalışıyorum, geçmişte yaşadığım tüm olumsuzlukların gölgesine rağmen.. çünkü bir sevdiğim var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder