4 Temmuz 2010 Pazar

Tesadüf..

Tesadüflere inanır mısınız? Ben inanmam.. Hayatta her şey ve herkes belirli bir sebeple çıkar karşımıza.. Öğrenmem gereken çoğu gerçeği ben sizin "tesadüf" dediğiniz yolla öğrenmişimdir mesela.. (Karşımdakiler büyük ihtimalle sapığa bağlayıp onları ve hayatlarına girenleri takip ettirdiğimi düşünüyorlardır oysa mutlaka..!)

"Bu kadarına da pes" dedirtecek cinsten çok "tesadüf"le karşılaştım ben.. Ve zamanla her "tesadüf"ün kendi içinde bir mesaj taşıdığını fark ettim.. (Tabii mesajı anlayana)

Bugünkü "tesadüf"üm pek şaşırttı beni, bir o kadar da düşündürdü.. "Sahnede bir silah varsa patlar" denir ya hani.. Aslında bizim hayatlarımız da birer sahne bir nevi.. Sadece o silahı gördükten ne kadar zaman sonra patlayacağını bilemiyoruz, o kadar..

Diyorum ya, pek sever beni tesadüfler.. Küçüklüğümden beri..

Küçüklüğümden bu yana ritüellerim vardır benim.. Bir şeye sevindiysem ya da dertlendiysem başımı yukarı kaldırır içten içe konuşurum O'nunla mesela, değişmezlerimden biridir bu benim.. Bugün de öyle yaptım.. Caddenin ortasında durup yukarı baktım ve dedim ki: "Seni çok seviyorum Allah'ım, mesajını aldım.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder