17 Eylül 2010 Cuma

reenkarnasyon..


hikayemi merak etmişsin, anlatayım..

sen hiç bir masalda uyuyup diğerinde açtın mı gözlerini?

işte benim hikayemin özeti..

bir gün bir kurbağayı öptüm, hayatım değişti..

zannetme ki kurbağa prense dönüştü..

dönüşen ben oldum..

önüm-arkam-sağım-solum..SOBE!

gökten üç elma düştü yere..

bir ısırık aldım, uyudum..



"bir derin uykudaydım ölümün içinden.."


açınca gözlerimi, kendimi bambaşka bir masalda buldum..

bir öpücükle başladı her şey.. küçücük, masum..

bir öptü ben uykuya doydum, bir öpüldüm hayata yeniden döndüm!


en beklemediğin anda yeni bir masala uyanmak nasıldır bilir misin?

korkutucu, hem de çok! ama güzel, bir o kadar da özel..


"herkesin bir hikayesi vardır ama herkesin bir şiiri yoktur.."


herkesin bir masalı da yoktur elbet.. benim var!

bir şiir de seçtim kendime, yine yeni yeniden..

az sözden çok şey çıkarabilmek adına onu da oku istersen:

"Bardaktan seni içmek
Seni teneffüs etmek havada..
Dolaşmak dolaşmak sana dönmek
Seni bulmak yuvada..

Yolumuzda aylar, yıllar
Basamak basamak..
Basamakların çıkamadığı yere
Kanatlarınla çıkmak..

Boşaltmak takvimden günleri
Günlerin üstünden yollara bakmak
Rüzgarla esmek, sularla akmak..

Baharı yollamak yollara
Alıkoymak bir nisanın tadını..
Dışarda herkes gibi seslenmek sana
Ve koynunda söylemek asıl adını!


İnanmak,inanmak,inanmak..
Ninnilerinle uyuyup,türkülerinle uyanmak!"

1 yorum:

  1. böyle şiir tadında yaşamak ne güzel...ben de şiir yazarım amatör olarak.arada sırada posta gazetesine gönderiyorum.şiirler,insanın gerçek duygularını yansıtır, söyleyemediklerini bile....

    YanıtlaSil