1 Ocak 2011 Cumartesi

ortaya karışık benim bu halim..



gülünce gözleri çizgi çizgi, yüzü kırış kırış, sevimli mi sevimli bir ninenin görmüş geçirmişliğini, hayata karşı hayatın bizzat kendisinden edindiği bilgeliği, durgunluğu, sakinliği getirsin istiyorum bu yıl bana..

ve de bir çocuğun yaşama karşı hevesini, dünyayı yeniden kurabileceğine, isterse her şeyi yapabileceğine olan inancını, ele avuca sığmazlığını diliyorum aynı zamanda!

huzur istiyorum, sabır istiyorum, sükunet istiyorum ama..

deli dolu olmak, isyan etmek ve sessizliği delen çığlıklar atmak da geçiyor içimden hızla!

sebat etmek var aklımın bir yanında, diğer yandansa yeni limanlar çağırıyor beni durmadan yeni ufuklara!

ayağımı sıkı sıkı basıp kök salmak isterken toprağa, içimden bir ses "kanatlan" diyor "dokun gökkuşağına!"

anlayacağınız zor zamanlar geçiriyorum a dostlar, ne diyeyim.. yeni yılda sonum hayrola!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder